Път





пътят -
завит от кротките мъгли
и великанска тишина
в сгъвката на твоя чуден свят
това е твоят път
а аз съм ви на гости

пътят -
той приспива ужаса
че вчера теб те нямаше
изправям се
от края
и те виждам
същия
и вдишвам
влюбена в мъглата

топъл път
светъл дом
с малко марципан
по пръстите
изсъхнали сълзи
по краищата на косата
пътят изтрива ненужното

пътят -
и да мълчим
сме толкова заедно
че чуват го даже соколите
казвам го на португалски
разбираш го
и без да проговоря
по този път
разбирането
е естествено

пърпореща кола
и зимна птича песен
комини пращащи уют
в небето
път към никъде
път към всичко

не бързам
да пристигаме
пътят
е най-щастливото пристигане












Няма коментари:

Публикуване на коментар

На моя 18-годишен син

Беше един топъл 4-ти октомври. Ти се появи и ме превърна в майка. Преди не знаех, че това е, когато аз съм. Има жени-кариера, жени-бохеми, ж...