Пожелание №13 (за Феята)


Само трима знаем нейното име – тя, аз и той. За трима ни е феята. За мен е феичка. Влюбена в нашата любов. Влюбена в любовта.

Тъжна е феята днес. А тя никога не е тъжна. Затова не успях да я утеша.

Затова ще й пожелая №13.

Не чакаш напразно. Не плачеш сама. За добрите хора – добра любов. Днес ти е студено, утре ще помниш одеялото, нищо от студа. Тъгите не ти отиват, кажи им по твоему да късат синджира. По моему ти наричам един топъл, грамаден, безобразно добър и прекрасен, обичащ като теб, но само теб, животински вид, когото да сънуваш до края на живота. А когато се будиш, първо на него да разказваш над виенска кифла с каничка кафе. Взех ти мястото на татуса, но ще ти запазя част от небето – да рисуваш сърца като малко момиченце.

Чакам ти усмивката и не забравяй уговорката – докато не се откажем от чудото, съдбата няма шанс.






2 коментара:

На моя 18-годишен син

Беше един топъл 4-ти октомври. Ти се появи и ме превърна в майка. Преди не знаех, че това е, когато аз съм. Има жени-кариера, жени-бохеми, ж...